Sunday, January 15, 2012

CRANBERRY ORANGE LOAF

An excellent flavour of orange and cranberry. That's no doubt about that, they are great combination. This bread is simple, beautiful, and zaps the taste buds in all the right places as it has a wonderful fresh flavor of the oranges and cranberries that carry it through. Make it for yourself and watch how quickly it disappears!

Saya betul-betul mengambil kesempatan cuti tahun ini dan kesempatan memborong buah-buah yang bermusim untuk test di dapur saya. Cranberry ini saya buat sekali dengan muffin hari itu. Bab-bab menghabis saya tidak punya masalah selalunya di rumah setengah dan setengah lagi saya minta kekawan datang ambil..janji saya dapat berlajar membuat sesuatu yang baru.

Sedap loaf ini sesuai buat sarapan dan minum petang. Kombinasi cranberry and orange cukup mantap.

Next Post - Choc-Mocha Cupcakes

12 comments:

amie said...

alaaaa... ingatkan ada lagi! dah habis rupanya.... lain kali kalau buat lagi tinggalkan Amie sepotong ye Kak Paty cayangggg...sedap tuh!

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

K..K....K...memang ada perancangan nak buat pakai plum pula...tunggu cuti raya cina pula kot...akak tinggalkan ambil siap dengan ais krim sekali...k...be a good girl k....

Liza said...

kak paty...xkan nak bg amie jer, Liza nak jugak, nnt liza dtg amik yer.....muahahaahaha

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

kak nampak sedap kek tu.kalau ros nak minum dgn teh tampa gula

maz said...

Salam kak..kat dpur ke tu..tgh buat kue utk srpana esk ke...simpan kat kita skit ye kak..kita ni dh lama nk mkn serimuka..tpi mlsnya nk buat..

HomeKreation said...

Salam KakRos. Sedap nya nampak ketul2 bua tu!

Wani said...

kak paty.. menggoda betul bila tengok kek ... lebih2 lagi letak cranberry tuu.. bila la nak merasa air tangan kak paty .. neh.. hihi

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam Liza ..mailah pintu umah akak sentiasa terbuka untuk liza muaaahhhh

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam Wni..nantulah ya..kita suruh Along Riz ataaaaau CMG aturkan gathering untuk semua blogger sambil berjalan-jalan bawah air tangan masing2

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Sakam Rose memang sedap rasa antara roti dan kek. Mudah pula tu main campak aje.

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Dalam Along akak memang suka letak cranberry ini boleh namoak lelehan buahnya rasa pun masam2 manis....macam cite P ramlee

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam Maz...ok siap nanti bile dahsiap semua akak anta

You Might Also Like These

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...