Tuesday, January 17, 2012

SCRAMBLED EGG BURRITOS AND PEACH MUFFINS






Quick, easy and delicious, this breakfast burritos stuffed with eggs, cheese,fresh lettuce and tomatoes will melt in your mouth and is perfectly portable for on the go lifestyles. Accompany with this burritos I made 1/2 dozen peach muffins, some fresh oranges, strawberry and nachos. Very satisfying and it makes a great way to start a day.


Ringkas, mudah dan cepat, breakfast ala.Mexican ini sudah diterima dikebanyakan negara. Anda cuma perlu memikirkan inti untuk roti tortilla ini. Untuk breakfast pagi ini saya buat scrambled eggsdimasukkan dalam tortilla ini..sedikit salad, keju dan tomato segar. Sebagai sides saya letakkan nachos dan buah-buahan segar seperti strawberry dan orange. Bakar 1/2 adunan peach muffin untuk digandingkan dengan burritos ini. Cukup mengenyangkan dan amat menyelerakan.

Next Post - Peach Muffins

10 comments:

quinnie said...

akak nak burritos seketul..hehehe...sedap dan mudah..saya suka menu cam gini buat bf...:)

maz said...

salam kak..bz kat ofis ke tuu..kita mai nk bkpes kat dpur kak ni...ada mnu pbret laaa...kita suka sngat klu yg jnis cpat dimsk..SEDAP dimkn ni...

liza said...

bestnya burritos tu kak...meh tukar ngan paratha nak...hihiihi

cik cek said...

Kak...cek paling suka menu yang cepat ...ringkas dan sedapppp...mapin peach tu gebunya...dpt makan sebiji dua best tu...:D

CT Delima said...

As'salam kak Paty

lkalau kak cek nak 2 biji maffin tu ct nak lebih boleh tukar2 denagn muffin pisang ct tu juga..hihi

tak sabar nak tengok resipi peach muffin tu bestnya :)

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam CT peach muffin tu akak ambil dari bakingbites.com.akak suka resipi muffins dia sedap2 berlaka.

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam quinnie..baru nak boleh membalas..kira-kira dah terlambatla..semua yang bawa bekal tiada satu pun yang tinggal..lain kali aje la

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam Maz...sama macam akak...suka tortilla ni mengenyangkan dan versatile..boleh isi macam2 tak banyak kerenahnya..sebab tu sentiasa ada stok kat umah

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam Liza..ok,,,kita tukar...dengan pratha ...ha...ha..dah malam ni apa lagi yang tinggal

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam cikcek akan buat 6 biji aje..kalau cikcek dah nak ambil dua..CT pula minta cikit...tinggal serdak ajelah...ha...ha....

You Might Also Like These

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...