Pages

Saturday, March 22, 2014

SALAD LIMAU JERUK


Masyallah...saya ni bukanlah pencinta masam-masam...tapi kali ini lain sedikit. Sibuk-sibuk dengan majlis perkahwinan anak saya, adik ipar saya siapkan menu ini untuk dimakan bersama nasi. Pada mulanya tidak berapa minat tapi bila dah cuba..hemmm...nyata sedap. Ha..ha...sekarang ini saya siapkan dan simpan dalam fridge bila agak lauk di rumah tidak menyelerakan saya akan keluarkan penyedap ini.

Mudah menyediakanya...cuma hirisan limau jeruk, hirisan bawng besar dan hirisan cili padi. masukkan garam, gula dan sedikit air limau...siap untuk dihidangkan. Tak caye pergi cari limau jeruk dan try....




Salad Jeruk Limau
Prep time

Cook time

Total time


Ingredients

1 -2 biji limau jeruk dihiris nipis
11 biji cili padi dihiris nipis
1 biji bawang besar dihiris nipis
secubit garam
1 -2 sdt air limau nipis
gula secukup rasa.

Instructions

Gaulkan semua bahan
Rasa dan siap dihidang.

 @PATYSKITCHEN, All images and content are copyright protected. Please do not use my images without prior permission. If you want to republish this recipe, please rewrite.

No comments:

You Might Also Like These

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...