Wednesday, March 21, 2012

PEARS AND WALNUTS MUFFINS



These muffins smelled so good while they were cooking. They were light and fluffy, flavorful, and exceptionally delicious.Fragrant pears and walnuts make an unbeatable combination. For this recipe, you can use any type of pear available. Adding ground walnuts to these muffins results in a delightful richness.


6 comments:

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

kak dah betul2 sihat????Muffin sedap tu.Jangan makan banyak sangat ya...

CitarasaKu said...

Salam Paty...lama sungguh blog bercuti haha baru saja nampak dah ada dua entri. Talam delima dan ari nie pulak ada muffin...saya tak pernah buat lagi muffin yang ada buah pear hihi nak rasa juga lah ...kita KIV dulu resepinya ye...

ijayuji said...

Salam kak paty! mcm mana dgn gastric akak? teruk jugak ya sampai warded, doa dr kejauhan moga akak diberikan kesihatan yg baik insyaAllah! muffin kalau ada buah2 ni kita suke tp budak2 pulak kerja korek2 :D dulu2 kita pun mcm budak2 nmpk sayur pun kita korek2 asingkan nmpk buah kecuali buah yg kita suke ajerr lah kita tak asingkan :D skrg niiii sume2 suke :D

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam Puan Ros...thanks...dah...dah sihat cuma belum ke dapur aje lagi...N3 ni semua N3 terbengkalai ari itu..kena muatkan juga takut nanti lupa

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam Noor....sedap muffins nie...sama juga macam apple cinnamon...pear tu wangi jadi muffin jadi lagi sedap

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam Ija...yang ini budak2 tak korek2...sebab pear dah bakar jadi lembut...muffinsnya pun lembut...sedap..akak suka tektur muffins ini...kalau tak ada pear...apple dan walnut pun boleh juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...