Pages

Monday, November 09, 2015

CHOCOLATE COVERED OREO - AS DOOR GIFT


Saya siapkan ini untuk majlis harijadi. Katanya sebagai door gift dan hendak diletak di Candy Bar, dan saya diminta untuk membuat individua packing bersesuaian dengan tema majlis Safari Night jadi  pilihan tuan rumah ialah zebra so my edible print saya guna konsep zebra

Mudah menyediakan chocolate covered oreo ini, tidak perlu resipi, chocolate dicairkan kemudian dicelup dalam oreo, lepas itu dicorakkan dengan design yang diingini. Saya letakkan edible print dan sebahagian lagi saya drizzle dengan hite chocolate. Untuk mendapat bentuk yang kemas saya gunakan acuan chocolate.


Selamat  mencuba







1 comment:

Unknown said...

keliatannya sangat enak sekali , jadi ingin sekali untuk menyobanya !!

Obat Tradisional Hepatomegali

You Might Also Like These

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...