Pages

Wednesday, July 19, 2017

MY CAKE POP TOWER


Asalnya kek pop atau lollipop cake tapi saya jadikanya cake tower. Saya bake simple vanilla cake ice the cake dan letakkan ice cream cone ditengahnya. Kek pop yang disiapkan saya lekatkan pada keliling ice cream cone. Kebetulan sekarang ini tengah panas dengan drip kek jadi saya gunakan white chocolate untuk dripnya

Kek pop tower ini cantik diletakkan pada dessert table atau candy boothnya. Saya buat ini sempena dengan ulang tahun cucu saya. Untuk kek popnya saya gunakan butter cake biasa diramas bersama cream cheese lebih kurang satu sudu besar dan dikepalkan sehingga ia menjadi bentuk berbola, mudah membuatnya dan jika mempunyai kreativiti tinggi kita mampu menghasilkan kek pop yang cantik



No comments:

You Might Also Like These

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...