Pages

Thursday, February 11, 2016

MY CANDY BUFFET



Nampaknya candy booth/candy buffet atau candy bar sudah semakin trendy, malah disekitar tahun 2011 candy booth dah menjadi satu wedding trend dn menjadi satu kemestian dimajlis perkahwinan.

Boleh dikatakan wajid ada. Saya lebih gemar menyediakan candy booth saya simple, kurang props tetapi dibanyakan hidangan Highlight utama ialah cupcakes towers dan candy jar Untuk candy jar pula saya lebih suka dengan menyediakan candy dan chocolate hasil tangan sendiri dan biasanya setiap yang disajikan disesuaikan dengan warna tema

Ini adaah candy booth yang saya sediakan untuk majlis perkhawinan anak saya yang bertemakan hitam emas Cukup simple tetapi tetamu puas dengan juadahnya








No comments:

You Might Also Like These

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...