Pages

Friday, January 31, 2014

GONG XI GONG XI...CUPCAKES AGAIN


Esok kita raya....raya Gong Xi...Gong Xi..saya baru aje selesai menyiapkan tambahan cupcakes. Menarik kali ini saya cantumkan dua cupcake menjadi 1 figure..cupcake pertama kepala Little chinese boy dan bahagian bawahnya iaitu cupcake yang kedua saya buatkan cheongsam..bila isusun maka nampak seperti keseluruhan little chinese boy. Proses  yang sama juga saya buatkan untuk little chinese girl. Yang lain saya tetap menggunakan simbol CNY cuma untuk kali ini saya tambahkan kipas dan kuda sempena tahun kuda kayu. memang mengasyikkan buat kerja ni dan yang pasti cukup memuaskaan bila ianya terhasil elok.

and to all my Chinese friends and viewer..GONG XI FAT CAI and may this year brings you luck, prosperity, health and safty





2 comments:

makcikkantin said...

Salam Pat,

You never fail to impress! All your cooking/baking/ deco are so nice & very inspirational.

Tahniah

Rosdi Eunos said...

Love the one with the pink flower...
Miss your blog really!

You Might Also Like These

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...